sobota, 6 maja 2017

Mydła Alterra Naturkosmetik dla wegan

Mydła Alterra Naturkosmetik są dostępne w sieci Rossmann. Nie zwróciłabym na nie uwagi, gdyby nie fakt, że z szamponów Alterry jestem bardzo zadowolona. Mamy do wyboru kilka wariantów zapachowych: róża (ja nie przepadam za tym zapachem w kosmetykach, ale może się spodobać), granat i imbir z werbeną (według mnie to najlepsze zapachy z całej serii, są bardzo świeże, dodają energii), oliwa z oliwek (jak dla mnie to zbyt męski zapach), pomarańcza (odświeżający), lawenda (nie przypadł mi do gustu, bo niestety kojarzy mi się z odświeżaczem do szafy). Są godne polecenia, bo nie uczulają i nie wysuszają nadmiernie skóry. Są to kolorowe mydła, i np. ten z lawendy ma kolor jasnofioletowy, a ten z różą- jasnoróżowy, imbir i werbena-jasnozielony, a granat- jasny koralowy róż. Wolałabym, aby były bardziej przeźroczyste. Mają właściwie tylko jeden minus-zostawiają osad w wannie.
fot.by me/mydła Alterra Naturkosmetik, 1. granat, 2. imbir i werbena


Są testowane dermatologicznie. Zawierają 100% czystych olejów roślinnych oraz glicerynę. Są odpowiednie dla wegan, gdyż nie zawierają substancji pochodzenia zwierzęcego, jak choćby lanoliny itp. Nie zawierają SLS oraz parabenów, triklosanu i syntetycznych konserwantów a także produktów ropopochodnych np. parafiny!
fot.by me/Skład mydła Alterra Naturkosmetik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz