niedziela, 13 sierpnia 2017

Pielęgnacja włosów z Green Pharmacy

Palące słońce nie służy włosom, a już zwłaszcza rozjaśnianym. Te przetłuszczające wymagają jeszcze częstszego mycia, bo są matowe, przyklapnięte. Te przesuszające się, z kolei, stają się jeszcze bardziej sianowate, łamią się i nie mają połysku. Posiadaczki włosów mieszanych, czyli tłustych u nasady i suchych na końcach, mają podwójny problem. Jak zatem pielęgnować włosy, które przeżyły słoneczny atak?!

Ostatnio wypróbowałam Balsam do włosów zniszczonych, łamliwych i osłabionych-Green Pharmcy: Pokrzywa Zwyczajna. Jest produkowany przez krakowską firmę, więcej: http://www.elfa-pharm.pl/en/  
fot.by me

Co zawiera?! Naturalne składniki na bazie ziół: skrzyp, pokrzywę, dziurawiec, kasztanowiec i żurawinę. Według producenta balsam o tak prostym, ale skutecznym składzie, ma za zadanie odżywić, nawilżyć włosy, poprawić pracę gruczołów łojowych oraz mieszków włosowych, przeciwdziałać rozdwajaniu oraz ułatwiać rozczesywanie.

Moja opinia
Jestem fanką kosmetyków na bazie ziół, mimo że jestem alergikiem, ale oczywiście wszystkie zioła mnie nie uczulają. Wiem, których nie mogę zażywać wewnętrznie, i których nie mogę używać w formie kosmetyków. Posiadam tę wiedzę, dzięki regularnie przeprowadzanym testom w poradni alergologicznej, średnio co 2 lata. Ponadto, odżywek do włosów nie nakładam na skórę głowy, ale tylko na końce włosów. Po wypróbowaniu wielu odżywek typowo chemicznych, z silikonami, znów skierowałam się w stronę natury. Z dobrym skutkiem. Po użyciu Balsamu Pokrzywa Zwyczajna Green Pharmacy moje włosy odżyły. Przestały się nadmiernie przetłuszczać.  Końcówki są jedwabiste i dają się łatwo rozczesać. Po za tym cudownie błyszczą. W dodatku, przyjemnie ziołowy, ale nienachalny zapach sprawia, że pielęgnacja włosów jest prawdziwą przyjemnością. Używając odżywek z silikonami, zauważamy efekt wygładzenia włosów, ale jest on chwilowy. Ziołowe odżywki mają to do siebie, że wzmacniają włosy na dłużej.

*post nie jest sponsorowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz